ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
*Η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται δωρεάν !
*Εξαιρούνται τα προϊόντα που έχετε αγοράσει με έκπτωση 50% και άνω (outlet),στα οποία υπάρχει χρέωση και για την 1η αλλαγή (αφορά τα έξοδα αποστολής) 5,00€ / αποστολή.
Για κάθε επόμενη αλλαγή στην ίδια παραγγελία, υπάρχει χρέωση (αφορά τα έξοδα αποστολής) 5,00€ / αποστολή. Επίσης -ΔΕΝ– μπορούν να επιστραφούν προϊόντα όπου έχει γίνει χρήση εκπτωτικού κωδικού ή κωδικού προσφοράς. Στις παραπάνω περιπτώσεις είναι εφικτή μόνο η αλλαγή τους.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να αιτηθείτε επιστροφή του ποσού αγοράς. Ο αποστολέας αναλαμβάνει τα μεταφορικά με εταιρία της επιλογής του (χρέωση αποστολέα). Από την πλευρά μας, και για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου, προτείνουμε να χρησιμοποιήσεις την COURRIER CENTER ή την ELTA COURRIER όπου συνεργαζόμαστε. Η διεύθυνση επιστροφής είναι: ZIZO, XAINA 3, ΧΑΛΚΙΔΑ, ΤΚ 34132, τηλ. 22213 12074. Εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, θα εγκριθεί η αίτηση επιστροφής χρημάτων και θα σας καταθέσουμε την αξία του προϊόντος στο τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε το δέμα σας. Σε παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας ή Paypal η επιστροφή της αξίας των προιόντων γίνεται στον αντίστοιχο λογαριασμό. Σε αντίθετη περίπτωση που το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, θα σας ενημερώσουμε για την αδυναμία επιστροφής χρημάτων και την επιστροφή του δέματος αυτού. Η επιστροφή χρημάτων αφορά της αξία των προιόντων. Οποιαδήποτε έξτρα χρέωση από υπηρεσίες της courier δεν επιστρέφονται!
* Σε περίπτωση επιστροφής χωρίς ενημέρωση ή με χρέωση ZIZO, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.
*Δυνάμει του άρθρου 3(ιβ) παρ. ε του ν. 2251/1994.
Για λόγους υγιεινής ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ -ΔΕΝ- γίνονται δεκτά για επιστροφή/αλλαγή τα προϊόντα των παρακάτω κατηγοριών: εσώρουχα, brazil/string, σετ εσωρούχων, bralette set, bandage bra, ζαρτιέρες, καλσόν ολόσωμα, καλσόν, κορμάκια-body, κορσέδες, κάλτσες, σετ γυναικεία, , babydoll που περιέχουν εσώρουχο , βάση της ισχύουσας νομοθεσίας του κράτους υπ. αριθμόν Άρθρο 3ιβ – Νόμος 2251/1994 – Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης.
*ΜΑΓΙΟ
Είναι εφικτή η αλλαγή/επιστροφή των προϊόντων, εφόσον η συσκευασία είναι στην αρχική της κατάσταση, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ/ΠΑΡΑΠΟΙΗΘΕΙ/ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ.
*ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΣΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ!
Σε περίπτωση που ο πελάτης χρειαστεί να επιστρέψει το δέμα για δεύτερη συνεχόμενη φορά, θα υπάρχει χρέωση 5€ για τα έξοδα αποστολής (courier).
Ε. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ-ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
1.Υπαναχώρηση: Ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων σε αυτόν, κατά την οποία μπορεί να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβαση, χωρίς να απαιτείται η αναφορά οποιουδήποτε λόγου. Για την άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης, το είδος που επιστρέφεται, θα πρέπει να συνοδεύεται και από το συμπληρωμένο έντυπο-«δήλωση υπαναχώρησης», που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών, ο δε καταναλωτής βαρύνεται και με το άμεσο κόστος επιστροφής του προϊόντος στην εταιρεία μας. Η εταιρεία μας στην περίπτωση υπαναχώρησης θα επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε, πλην των εξόδων παράδοσης του προϊόντος και πλην των εξόδων αντικαταβολής στον καταναλωτή που υπαναχώρησε.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης για να επιστρέψετε το προϊόν θα πρέπει να μην το έχετε χρησιμοποιήσει, να μην έχετε αφαιρέσει τη συσκευασία του και τις ετικέτες που φέρει αυτό, να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση ακριβώς όπως το παραλάβατε, με όλα τα φορολογικά παραστατικά, με τα οποία εστάλη. Εννοείται ότι τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα, ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, στην αρχική τους κατάσταση.
* Επιστροφή μέσω courrier: Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν είτε ταχυδρομικώς, είτε με courrier στη διεύθυνση που αναγράφεται στην πρώτη παράγραφο των γενικών όρων. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν μας, με κάποια άλλη μεταφορική εταιρεία (πέραν της συνεργαζόμενης), θα πρέπει να αναλάβετε εξ’ ολοκλήρου την πληρωμή του ποσού μεταφορικών εξόδων, εσείς (δηλαδή χρέωση αποστολέα). Όποια περίπτωση και αν επιλεχθεί, οφείλετε να φυλάξετε/κρατήσετε τον αριθμός αποστολής του δέματος που στείλατε. Το παραπάνω απαιτείτε, για να μην χαθεί το προϊόν, όπου σε αυτή την περίπτωση –δεν- φέρει καμία ευθύνη η εταιρεία ZIZO. Επίσης οφείλετε να κρατήσετε τον αριθμό αποστολής του δέματος που αποστείλατε, έως ότου λάβουμε εμείς το δέμα σας. Διότι έως τότε το δέμα παραμένει στην δική σας κυριότητα/ευθύνη. Η εταιρεία ZIZO –δεν- φέρει καμία ευθύνη έως την παράδοση του δέματος σας, σε εμάς.
*Για να είναι επιτυχής η άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν –ακριβώς– στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε (as new). Το προϊόν θα πρέπει να –μην– έχει χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, πλυθεί, λερωθεί και να –μην– φέρει κανένα σημάδι αλλοίωσης, ζημίας ή μεταποίησης. Επιπλέον, θα πρέπει να επιστρέφετε στην αρχική του συσκευασία συνοδευόμενο από την απόδειξη που παραλάβατε κατά την παράδοση αλλά και από οποιοδήποτε έγγραφο συνόδευε το προϊόν μαζί με τα φερόμενα επί του προϊόντος καρτελάκια/φυλλάδια.
*Σε περίπτωση που κάποια εκ των παραπάνω προϋποθέσεων –δεν- ισχύει όπως προαναφέρθηκε, ακόμα και αν επιστραφεί το προϊόν (με σκοπό την επιστροφή χρημάτων), θα παρακρατείτε ένα μέρος του ποσού ή και ολόκληρο το ποσό, βάση της κρίσης μας σύμφωνα με την εκάστοτε κατάσταση. Σε περίπτωση αλλαγής, εάν -δεν- πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις όπως αναγράφονται, το προϊόν θα αποστέλλεται πίσω στο πελάτη (ακριβώς όπως απεστάλη από αυτόν, σε εμάς) με χρέωση μεταφορικών που θα επιβαρύνει τον πελάτη (αποστολής/επιστροφής).
*Δυνάμει του άρθρου 3(ιβ) παρ. ε του ν. 2251/1994.
Επίσης για λόγους υγιεινής ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ -ΔΕ- γίνονται δεκτά για επιστροφή/αλλαγή τα προϊόντα των παρακάτω κατηγοριών: εσώρουχα, brazil/string, σετ εσωρούχων, bralette set, bandage bra, ζαρτιέρες, καλσόν ολόσωμα, καλσόν, κορμάκια-body, κορσέδες, κάλτσες, σετ γυναικεία, , babydoll που περιέχουν εσώρουχο, βάση της ισχύουσας νομοθεσίας του κράτους υπ. αριθμόν Άρθρο 3ιβ – Νόμος 2251/1994 – Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Ως χρόνος επιστροφής χρημάτων, λόγω υπαναχώρησης, ορίζεται διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος στην αποθήκη μας.
2. Επιστροφές Εμπορευμάτων-Αλλαγές: Μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχετε το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής της, κατόπιν επικοινωνίας σας μαζί μας στο info@zizo.gr και στο τηλέφωνο 2221312074. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων σε εσάς και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους. Μετά το πέρας των 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων.
Επιστρέφετε τα προϊόντα που θέλετε να αλλάξετε, καταβάλλοντας το κόστος της αποστολής προς την εταιρεία μας. Η εταιρεία μας μόλις παραλάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα, και αφού ελέγξει ότι πληρούν τις προϋποθέσεις επιστροφής των ανωτέρων άρθρων, αποστέλλει τα προϊόντα που επιθυμείτε σε αντικατάσταση, εντός προθεσμίας οκτώ (8) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος που επεστράφη, καταβάλλοντας τα έξοδα αποστολής των νέων προϊόντων.
Για να επιστρέψετε προϊόν θα πρέπει να μην το έχετε χρησιμοποιήσει, να μην έχετε αφαιρέσει τη συσκευασία του και τις ετικέτες που φέρει αυτό, να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση ακριβώς όπως το παραλάβατε, με όλα τα φορολογικά παραστατικά, με τα οποία εστάλη. Εννοείται ότι τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα, ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, στην αρχική τους κατάσταση.
Μ. ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
- Για αποστολές Εντός Ελλάδος
Η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται δωρεάν !
*Εξαιρούνται τα προϊόντα που έχετε αγοράσει με έκπτωση 35% και άνω (outlet),στα οποία υπάρχει χρέωση και για την 1η αλλαγή (αφορά τα έξοδα αποστολής) 5,00€ / αποστολή.
Για κάθε επόμενη αλλαγή στην ίδια παραγγελία, υπάρχει χρέωση (αφορά τα έξοδα αποστολής) 5,00€ / αποστολή.
Η διαδικασία ενημέρωσης μας για αντικατάσταση (αλλαγή) προϊόντος μπορεί να γίνει με (2) δύο τρόπους όπως εμφανίζονται παρακάτω :
- Είτε μέσω ενημέρωσης του προσωπικού μας στα Social Media (Facebook Messenger / Instagram/Viber) με προσωπικό μήνυμα inbox και πλήρη αναφορά της περίπτωσης (Ονοματεπώνυμο παραγγελίας – αριθμό επικοινωνίας για ταυτοποίηση κατόχου παραγγελίας).
- Είτε μέσω αποστολής ενημερωτικού Mail προς την εταιρεία μας και πλήρη αναφορά της περίπτωσης. (διεύθυνση αποστολής mail : info@zizo.gr)
Το προϊόν που θα κάνετε παραγγελία (είτε αυτό αφορά αγορά νέου προϊόντος , είτε αλλαγή μεγέθους) θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με αυτό που θα επιστρέψετε. Έτσι θα καταβληθεί το ποσό, συν τυχόν διαφορά που μπορεί να υπάρξει στο νέο προϊόν αγοράς , με αντικαταβολή κόστους 3.90€ (+2,5€ η αξία αποστολής της επιστροφής του προϊόντος προς εμάς.)
Συνολικό κόστος αλλαγής : 5€ + τυχόν διαφορά στο επιλεχθέν προϊόν.
Οι αλλαγές πραγματοποιούνται βάση του διαθέσιμου αποθέματος της εκάστοτε στιγμής –αφότου- παραλάβουμε την αποστολή σας.
Μόλις παραλάβουμε αυτό που θα μας στείλετε & περάσει τον τυπικό έλεγχο ποιότητας (ελέγχεται ότι το επιστρεφόμενο προϊόν -δεν- έχει χρησιμοποιηθεί/πλυθεί/μεταποιηθεί/λερωθεί όπως αναφέρεται και παραπάνω), θα σας στείλουμε αυτό που μας έχετε ενημερώσει μέσω Social Media / Mail , εφόσον υπάρχει σε απόθεμα, εκείνη την στιγμή.
Μας στέλνετε πίσω το προϊόν, με την -ELTA Courier-, όταν τα μεταφορικά έξοδα είναι της εταιρείας μας (με χρέωση στην εταιρεία μας). Όταν τα μεταφορικά έξοδα είναι δικά σας, τότε επιλέγεται την αποστολή με όποιον τρόπο θέλετε εσείς (είτε με ELTA Courrier όπως αναγράφεται παραπάνω, είτε με όποια εταιρεία επιθυμείτε εσείς) . Αρκεί να υπάρχει & να φυλαχθεί ο αριθμός αποστολής. Ο αριθμός αποστολής είναι απαραίτητος και στις δύο περιπτώσεις επιστροφής προϊόντος (αλλαγή/επιστροφή). Το παραπάνω απαιτείτε, για να μην χαθεί το προϊόν, όπου σε αυτή την περίπτωση δεν φέρει καμία ευθύνη η εταιρεία ZIZO. Επίσης οφείλετε να κρατήσετε τον αριθμό αποστολής του δέματος που αποστείλατε, έως ότου λάβουμε εμείς το δέμα σας. Διότι έως τότε το δέμα παραμένει στην δική σας κυριότητα/ευθύνη. Η εταιρεία ZIZO δεν φέρει καμία ευθύνη έως την παράδοση του δέματος σας, σε εμάς.
Επιπρόσθετα να ενημερώσουμε πως -δε- γίνονται αλλαγές με τη διαδικασία “χέρι-χέρι” για λόγους ασφαλείας, καθώς είναι απαραίτητος ο ποιοτικός έλεγχος των προϊόντων πριν την συνέχιση των διαδικασιών.
Η εταιρεία -δε- φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται να αντικαταστήσει τα προϊόντα αυτά
*Επιστροφές οι οποίες δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις ΔΕΝ γίνονται αποδεκτές.
*Για να είναι επιτυχής η άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης/επιστροφής/αλλαγής θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν –ακριβώς– στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε (as new). Το προϊόν θα πρέπει να –μην– έχει χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, πλυθεί, λερωθεί και να –μην– φέρει κανένα σημάδι αλλοίωσης, ζημίας ή μεταποίησης. Επιπλέον, θα πρέπει να επιστρέφετε στην αρχική του συσκευασία συνοδευόμενο από την απόδειξη που παραλάβατε κατά την παράδοση αλλά και από οποιοδήποτε έγγραφο συνόδευε το προϊόν μαζί με τα φερόμενα επί του προϊόντος καρτελάκια/φυλλάδια.
*Σε περίπτωση που κάποια εκ των παραπάνω προϋποθέσεων –δεν- ισχύει όπως προαναφέρθηκε, ακόμα και αν επιστραφεί το προϊόν (με σκοπό την επιστροφή χρημάτων), θα παρακρατείτε ένα μέρος του ποσού ή και ολόκληρο το ποσό, βάση της κρίσης μας σύμφωνα με την εκάστοτε κατάσταση. Σε περίπτωση αλλαγής, εάν -δεν- πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις όπως αναγράφονται, το προϊόν θα αποστέλλεται πίσω στο πελάτη (ακριβώς όπως απεστάλη από αυτόν, σε εμάς) με χρέωση μεταφορικών που θα επιβαρύνει τον πελάτη (αποστολής/επιστροφής).
*Δυνάμει του άρθρου 3(ιβ) παρ. ε του ν. 2251/1994.
Επίσης για λόγους υγιεινής ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ-ΔΕ- γίνονται δεκτά για επιστροφή/αλλαγή τα προϊόντα των παρακάτω κατηγοριών: εσώρουχα, brazil/string, σετ εσωρούχων, bralette set, bandage bra, ζαρτιέρες, αυτοκόλλητα εσώρουχα, καλσόν ολόσωμα, καλσόν, κορμάκια-body, κορσέδες, κάλτσες, σετ γυναικεία, νυχτικά, babydoll που περιέχουν εσώρουχο, βάση της ισχύουσας νομοθεσίας του κράτους υπ. αριθμόν Άρθρο 3ιβ – Νόμος 2251/1994 – Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης.
*ΜΑΓΙΟ
Είναι εφικτή η αλλαγή/επιστροφή των προϊόντων, εφόσον η συσκευασία είναι στην αρχική της κατάσταση, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ/ΠΑΡΑΠΟΙΗΘΕΙ/ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ.*ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΣΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ!
Τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε και να παραλάβετε, σε αντικατάσταση της προηγούμενης παραγγελίας, που επιστράφηκε, θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με τα επιστρεφόμενα.
3. Ελαττωματικά Προϊόντα: Ως τέτοια θεωρούνται τα προϊόντα τα οποία έχουν εμφανές κατασκευαστικό λάθος/σφάλμα και υπό την προϋπόθεση ότι ο αγοραστής θα επιστρέψει το προϊόν στην εταιρία εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης ή φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Το ελαττωματικό προϊόν, εφόσον υπάρχει αντίστοιχο διαθέσιμο, αντικαθίσταται με όμοιο, ή με οποιοδήποτε άλλο είδος, ίσης αξίας, κατά τη βούληση του καταναλωτή, εντός 7 (επτά) ημερολογιακών ημερών, από την επιστροφή του στην εταιρεία μας.
Ωστόσο, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, το zizo.gr θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.
Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, η εταιρεία μας αναλαμβάνει τόσο το κόστος επιστροφής, όσο και το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με οποιοδήποτε άλλο είδος προϊόντος, μεγαλύτερης αξίας, επιβαρύνεται με τη διαφορά.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με άλλο προϊόν, η εταιρεία μας θα σας επιστρέψει κάθε πληρωμή σας. Ως χρόνος επιστροφής χρημάτων, λόγω ελαττωματικού προϊόντος, ορίζεται διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος στην αποθήκη μας. Για τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 2221312074, ή μέσω email στο info@zizo.gr.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Τρόποι επιστροφής τιμήματος
α) Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει καταβάλει το τίμημα με αντικαταβολή, τότε η εταιρία θα καταβάλει το οφειλόμενο ποσό μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Ο χρόνος που απαιτείται για την επιστροφή του ποσού εξαρτάται από την ορθότητα των στοιχείων που δηλώθηκαν στην παραγγελία και από την τράπεζα που τηρεί το λογαριασμό. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη λογαριασμού. Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να ενημερώνει το zizo.gr μέσω email στο info@zizo.gr για τον αριθμό λογαριασμού του (IBAN), την τράπεζα στην οποία διατηρεί τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναγράφεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας, ο δικαιούχος ή συνδικαιούχος του αριθμού λογαριασμού, θα πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο με αυτό που επιλέχθηκε στα στοιχεία τιμολόγησης και αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
β) Σε περίπτωση χρέωσης του πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η εταιρεία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια για την επιστροφή, κατόπιν, δε, της ενημέρωσης της τράπεζας παύει κάθε ευθύνη της εταιρείας για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.
δ) Σε περίπτωση πληρωμή μέσω PayPal: τα επιστραφέντα ποσά θα πιστωθούν στο λογαριασμό PayPal που διαθέτει ο Πελάτης και θα εμφανιστούν άμεσα. Η πραγματική επιστροφή του χρηματικού ποσού στην πιστωτική κάρτα που συνδέεται με το λογαριασμό σου PayPal εξαρτάται από την τράπεζα έκδοσης της κάρτας
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο φορέα (Τράπεζα κλπ). H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης, καμία ευθύνη σχετικά με τις χρεώσεις που επιβάλλονται από τους αρμόδιους τραπεζικούς ή άλλους φορείς στους πελάτες για τη χρήση των υπηρεσιών και των προϊόντων τους (των φορέων) και καμία ευθύνη για τους περιορισμούς και τις εκάστοτε ισχύουσες περιοριστικές διατάξεις που εκδίδονται κι επιβάλλονται από οιεσδήποτε Πράξεις της Διοικήσεως σχετικά με την κίνηση κεφαλαίων.
Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η εταιρία να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη, τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής ή αποζημίωσης της αξίας του προϊόντος λόγω φθοράς ή βλάβης του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη καθώς επίσης και το πιθανό κόστος επαναποθήκευσης το οποίο θα αφαιρείται από όλες τις επιστροφές προς επιστροφή χρημάτων ή αξίες δώρων που συνόδευαν τα πωλούμενα προϊόντα και δεν επιστράφηκαν μαζί με αυτά. Η εταιρία σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με φθορά ή βλάβη του προϊόντος).
4. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Α. Για το δικαίωμα υπαναχώρησης από πώληση προϊόντων στην Κύπρο και στο Εξωτερικό ισχύουν οι αυτοί όροι, όπως αναφέρθηκαν παραπάνω.
Β. Για επιστροφή-αλλαγή- αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος και επιστροφή χρημάτων από πώληση ελαττωματικού προϊόντος, ισχύουν οι αυτοί όροι, όπως αναφέρθηκαν ανωτέρω, πλην των εξής διαφοροποιήσεων:
i. Μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχετε το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής της, κατόπιν επικοινωνίας σας μαζί μας στο info@zizo.gr και στο τηλέφωνο (0030)2221312074, εντός 20 (είκοσι) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με δική σας χρέωση, όπως και η χρέωση της αποστολής της νέας σας παραγγελίας.
ii. Όλα τα έξοδα που αφορούν μεταφορικά ή τραπεζικά ή και κάθε άλλο έξοδο που τυχόν προκύψει, επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
5. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) Πριν την αποστολή/παραλαβή των προϊόντων. Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@zizo.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο 22213 12074.
β) Μετά την παραλαβή των προϊόντων. Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών ως αναφέρεται ανωτέρω.