ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
🔵Για όλες τις επιστροφές προϊόντων είναι απαραίτητο, τα προϊόντα να είναι στην αρχική τους κατάσταση, αχρησιμοποίητα και να επιστραφούν σε διάστημα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.
🔵 Αλλαγές/επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ όταν η συσκευασία είναι στην αρχική της κατάσταση, δεν έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια και το προϊόν είναι στην αρχική του κατάσταση (δεν έχει καθ’ οιονδήποτε τρόπο αλλοιωθεί ή παραποιηθεί).
🔵 Για λόγους υγιεινής και προστασίας ΟΛΩΝ των καταναλωτών η εταιρία μας ακολουθεί πιστά και εναρμονίζεται με την Ευρωπαϊκή και την Ελληνική Νομοθεσία και επομένως:
(α) -ΔΕΝ- μπορούν να γίνουν δεκτά για επιστροφή/αλλαγή, εσώρουχα ή και σετ που έρχονται σε επαφή με ευαίσθητες περιοχές. Ενδεικτικά: Brazil/string/slip/boxer, ζαρτιέρες, ολόσωμα καλσόν, καλσόν, κορμάκια/body,κορσέδες, κάλτσες και σετ που περιέχουν οποιοδήποτε προϊόν από τα ανωτέρω και έχουν φορεθεί. (Άρθρο 3ΙΒ-Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης-Νόμος 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή)
(β) Μ Α Γ Ι Ο γίνονται δεκτά για επιστροφή/αλλαγή ΜΟΝΟ αν ΔΕΝ έχει αφαιρεθεί/παραποιηθεί/αλλοιωθεί η ειδική αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία στο εσωτερικό του κάτω μέρους του σετ.
*Στην εξαιρετικά σπάνια περίπτωση που λάβατε ένα προϊόν από εμάς το οποίο είναι ελαττωματικό ή λάθος μέγεθος - χρώμα από αυτό που παραγγείλατε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και το αρμόδιο τμήμα μας θα εξετάσει άμεσα την περίπτωση σας!
🔵 Πακέτα προϊόντων (πακέτα που περιέχουν πάνω από ένα κομμάτι και πωλούνται μαζί ως σετ) όπως κιλοτάκια, κάλτσες κ.λπ., θεωρούνται ΕΝΑ κομμάτι. Έτσι δεν επιστρέφονται μέρη του πακέτου ή μεμονωμένα κομμάτια.
🔵 Η εταιρία μας κατανοώντας τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, επιβαρύνεται με ΟΛΑ τα έξοδα αποστολής και πρώτης αλλαγής και έτσι η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν με εξαίρεση τις κατωτέρω περιπτώσεις:
Ø Από την δωρεάν πρώτη αλλαγή εξαιρούνται τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί σε εκπτωτικές καμπάνιες όπως 2+1, προϊόντα με έκπτωση 40% KAI ΑΝΩ (outlet) ή με εκπτωτικό κωδικό, στα οποία υπάρχει χρέωση (αφορά τα έξοδα αποστολής) και για την πρώτη αλλαγή 5,00€/αποστολή*
Ø Για κάθε επόμενη αλλαγή στην ίδια παραγγελία υπάρχει χρέωση (αφορά τα έξοδα αποστολής) 5,00€/αποστολή*
Ø Σε περίπτωση που ο πελάτης αιτηθεί επιστροφή χρημάτων, υπάρχει χρέωση (αφορά τα έξοδα αποστολής) 5,00€/αποστολή* , ποσό το οποίο θα αφαιρείται από το επιστρεφόμενο ποσό στον λογαριασμό σας.
*Σημείωση: : Όλα τα έξοδα που αναφέρονται ανωτέρω με αστερίσκο (*) ΔΕΝ εισπράττονται από την εταιρία μας αλλά αντιστοιχούν στα έξοδα τα οποία οι μεταφορικές εταιρείες χρεώνουν ως EXTRA υπηρεσία και αποδίδονται απευθείας σε αυτές.
Στο ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ σας δίνονται οι εξής εναλλακτικές:
Αντικατάσταση: Η εταιρεία μας θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να σας αντικαταστήσει το προϊόν που μας επιστρέψατε. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε, εντός 1-2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, να μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επιθυμία αντικατάστασής του. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προσφέροντάς σας εναλλακτικές λύσεις.
Επιστροφή χρημάτων: Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν της παραγγελίας με άλλο προϊόν θα αναλάβετε τη μεταφορά με εταιρία της επιλογής σας (χρέωση αποστολέα). Από την πλευρά μας και για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε μια εκ των ACS Courier , Γενική Ταχυδρομική , ΕΛΤΑ Courier και Courier Center οπού συνεργαζόμαστε (Το κόστος επιστροφής για τις εταιρίες που συνεργαζόμαστε είναι 5€).Σε παραγγελίες που έχουν εξοφληθεί μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ή μέσω Paypal η επιστροφή της αξίας των προϊόντων θα γίνεται στον αντίστοιχο λογαριασμό. Εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, θα εγκριθεί η αίτηση επιστροφής χρημάτων και θα κατατεθεί η αξία του προϊόντος στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε συμπληρώσει ανωτέρω εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε το δέμα. Η επιστροφή χρημάτων αφορά μόνο το ποσό της αξίας των προϊόντων. Οποιαδήποτε extra χρέωση από τις υπηρεσίες courier δεν επιστρέφεται
Εάν επιθυμείτε η επιστροφή χρημάτων να πραγματοποιηθεί σε μία εκ των Τραπεζών με τις οποίες συνεργαζόμαστε (Τράπεζα Πειραιώς , Alpha Bank και EUROBANK) δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε η επιστροφή των χρημάτων να γίνει σε διαφορετική τράπεζα από αυτές που συνεργαζόμαστε θα επιβαρυνθείτε με οποιαδήποτε επιπλέον χρέωση και κρατήσεις που προκύπτουν για την μεταφορά προς τις τρίτες τράπεζες..*Για περισσότερες και αναλυτικές πληροφορίες παρακαλώ δείτε τους όρους χρήσης και λειτουργίας της εταιρίας μας : Όροι χρήσης (zizo.gr)